Skip links

Kjøp årskort i juni og få en måned gratis klatring

Kjøper du årskort nå får du en måned ekstra på kjøpet! Det er ingen grunn til å vente til høsten med å kjøpe årskort. Vi setter utløpsdatoen frem en måned slik at du kan klatre inne i juni eller juli. Dessuten kan det være mange flere grunner enn regnvær til å klatre inne. Sjekk lista over gode grunner til å klatre inne i sommer her!  

Det fine med årskort er at du

• klatrer mer når du ikke trenger å telle klipp

• du kan legge inn raske økter når du ikke har tid til noe annet

• får treningsgrupper og yoga inkludert

• gratis arrangementer og annet gøy!

• får 10% rabatt i klatrebutikken vår (ikke kiosken)